du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 16 mars 2009

vilken pisskväll

det gick så dåligt på jobbet idag va.. helt sinnes. men var inte ensam om det som tur var, haha :) får hoppas det går bättre imon! som chefen sa, "sådana dagar kommer alltid ibland." kul också att det ösregnade påväg hem.. jävla skitväder..

jag borde inte men jag är bara tvungen.. fick en skön kommentar om min gamla blogg som jag övergivit. "och glöm inte all smutskastning på mathias! ska bli skönt att slippa det din bittra jäkel!" HAHA. det måste ju vara mathias själv som sitter och kommenterar, och ändå kan han inte sluta läsa? stackars stackars dig, hur ska det gå för dig? om det nu är så jobbigt att läsa, läs inte då. för jag får klaga på vilken idiot jag vill, framförallt han!

gossip dejt imon, me like! har köpt lite godis nu som jag ska ha till desp, mums.

pratat med bellabus och frida, det ser ut att bli en hård helg.. men det gillar jag! det är ju det som är grejen.. :)

sov så gott bejbs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar