du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 19 mars 2009

belöning?

klickade in på HMs hemsida och så till min förtjusning att mina kläder kommer att levereras idag, det gillar vi! är lite blandat, jacka, kofta, tröja, underkläder m.m. om jag inte minns fel.

har även skickat meddelande till elin och sagt att vi inte åker till lund, så tråkigt :(

sitter och pluggar, det går helt okej men det är inte jätteskoj måste jag säga, ska bli skönt när den tentan är gjord nästa fredag. eller det kommer vara skönt när nästa vecka är över helt och hållet, är en riktigt mardrömsvecka med en hemtenta, en salstenta och en inlämninguppgift. plus två dagar jobb på det och kursstart på GU! men det är ju flera dagar till nästa vecka så ingen idé att bekymmra sig över det, sen så tycker jag det är roligt när man har mycket att göra för då går tiden snabbare och då kommer det snart vara dags för sommar och allt som hör till!

back to ekonomistyrningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar