du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 20 mars 2009

friday, i'm in love

eller hur...

chalmers igår, trevligt! slagsmål, hångel och house. precis som ett vanligt uteställe :P men det var trevligt att komma ut lite. sedan sov jag, igor och fredrik hos mig då båda missade sina sista bussar hem, det var ju ändå torsdag kom vi på mitt i natten. det är väl synd att säga att jag och igor har sovit eftersom den tredje inte är nådig med sina snarkar när han har druckit ett par öl............... så idag är man lite trött!

det ser för jävligt ut här hemma, får se om jag hinner städa lite innan jag ska åka till jobbet. måste få i mig lite och äta också :) helst utan att väcka han som sover så gott i sängen nu när fredrik har gått till jobbet :P

fortfarande irriterad måste läggas till! får se hur kvällen blir, det är ju ändå imon som är huvudgrejen :)

ska luncha med mamma idag med, mys!
lite besviken på min HM grejer, fick skicka tillbaka hälften.. men det kanske är bra då det inte blir så dyrt :P

hoppas ni får en lovley day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar