du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 16 mars 2009

min pärla


jag har en vän. en gammal och fin vän. vi har delat mycket och har hela livet framför oss tillsammans. våra konversationer kan se ut såhär,
hon: "jag hoppas på utgång på fredag så den får komma ut och leka lite :)"
jag: "haha! gissa en gång vad jag tänkte nu? that's it, så ska det vara :D"
hon: "åh, jag vet, läste precis när jag skicka det. men att tänka innan jag handlar är inte min grej you know"
jag: "men jag har hört att men får mersmak ganska fort så det är bara att sätta igång ;)"

just detta saknar jag nu för tiden när jag nästan bara umgås med mina fina killar. jag får aldrig vara med på deras kodspråk, så min pärla saknas ofta ofta ofta. som tur är är våra tentatider snart över, hihi :) då kan tb kiss my ass!

en sista rad kod, vem bjuder ut på fika om inte "när vi sågs heja du knappt, vad hände där?!"
så kan det gå ;)

borde sova för att komma upp och plugga imon men jag känner nån konstig energi som gör att jag inte kan sova.. kanske kör en repris från imorses? ställa klockan på halv nio men inte dra sig upp förens halv elva.. studentlivet är bra härligt!

lite melissa horn i den lilla kanske löser saken.. tankar nu musik från bästis, det ser bra ut!

kvällens tanke går till frida och hennes mathias för att dom är så söta tillsammans :)

2 kommentarer: