du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 29 mars 2009

vårsöndag!

igår kväll var mysig, var hemma hos frida i hennes fina nya lägenhet i kållekärr med jenny, sofia, lisa, bella, sofia och frida då såklart. tjötade och umgicks med lite tacos, vin och godis för dom andra och jag var så sugen va... längtar riktigt efter att äta mat nu måste jag säga. sedan körde jag dessa fina tjejer till baden och jag åkte hem. hamnade i min första poliskontroll nånsin, det var nervöst! men det gick bra, haha ;)
nu till det stora, vi pratade om att boka resa till sommarn, nämligen till magaluf, huuuuuuuuur grymt som helst! hoppas verkligen att detta blir av och att alla kan åka med :) snacka om att spara pengar i vår isåfall men det är det värt.

umgåtts med fredrik en stund på dan, en himla snabbis till torget, handla på ica och sen fick jag åka hem han hem till stan, himla snällt. jag har saknat han.
sitter nu hemma och måste plugga, är lite fundersam över uppgiften och det gör det inte lättare men det är väl bara att sätta igång antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar