du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 27 mars 2009

tenta+tenta?

jag kan ju säga att det suger att skriva en salstenta på morgonen och sen komma hem och veta att man måste skriva klart en annan hemtenta. utan mat också, är svinhungrig idag med och är så trött på att dricka vatten.. det går an när jag är hemma och inte har nåt gott att äta men här hos mamma så luktar det mat hela tiden. ikväll är det fredagsstandarden med räkor eller tacos.. och hos pappa igår kväll käka dom ostbågar! äh, förlåt, såhär kan jag inte fortsätta.

tentan imorses gick nog okej tror jag. antingen får jag godkänt med marginal eller så skiter det sig totalt så det återstår att se! fick även besked från GU att jag kan tillgodoräkna två kurser nästa termin vilket är hur bra som helst! ska ta tag i den där ansökan snart.

ska börja skriva på min hemtenta och sedan blir det en sväng till annicka för att fixa håret, hur skönt är inte det på en skala? får hoppas jag blir klar med min tenta så jag kan spendera kvällen med liza, behöver annat att tänka på.

jag drömmer ju lite konstigt ibland men nu var det ett tag sen, men inatt, då var det riktigt skruvat! kan ju säga att det innehöll det mesta och de flesta, haha. måste vara för att jag befinner mig i bubblan. och som vanligt är jag dyster de första timmarna efter en sådan natt. men jag tänker på "snacka om att ha gått ner sig" kommentaren.

och jag tänker inte ens kommentera snön idag. tänker dock på papps som ska till danmark och spela golf hela helgen? din stackare!

nu ska jag nog byta ut en av mina äckliga kycklingsoppor till en av mammas chokladshejks i hemlighet, dom är som godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar