du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 24 mars 2009

can't keep myself

godmorgon!
vaknade fem i sju, fem minuter innan klockan rang, snacka om skillat. hunnit en kort promenad, en liter vatten och ett avsnitt av OTH. min "nya" idol är b.davis, hon är bara så bra.

ska sätta gång att plugga men det är så fruktansvärt kallt. måste plugga hemma eftersom jag väntar paketleverans till dörren. ska även gå ner och hämta mitt sista HM-paket med lite senare. sitter och väntar på nya gossip med, älskar tisdagar.

har börjat kolla runt på kurser inför hösten, kommer bli en förbannat tråkig höst, men man kan väl inte få allt har jag hört.. är glad att jag bestämde mig för att hoppa sommarkurserna iaf, känns som att jag behöver ett ordentligt brejk innan hösten som med all säkerhet kommer bestå av statistik och de få B kurser som finns att välja mellan. suck.

ska ringa mamma och höra hur syrran klara sig på utvecklingssamtalet igår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar