du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 17 mars 2009

dissapear

snart är även denna dag slut. men det har vart en bra dag!
eftermiddagen blev lite annorlunda, igor kom men vi gick med en gång och mötte fredrik nere på stan och fikade istället för gossip. helt sinnes ;) men det var mysigt, alltid lika skönt att träffa de båda, dom är världens bästa. sedan iväg till jobbet vilket var ganska spännande idag. fick en tjötig gubbe på luren som berättade sin livshistoria samtidigt som alla göteborgs iranier firade nyår på heden med raketer. det ni! var en himla massa folk när jag begav mig hemåt.

kom hem och fick äntligen se mitt gossip. och nya oth som kom idag som jag helt hade missat. och det var SÅ BRA! tacka vetja tv-serier och dess hunkar.

och kanske blir det pubrunda på chlamers på torsdag, sånt gillar vi :)
man hade dock behövt ett par guldbyxor, jag har börjar märka att pengarna inte riktigt räcker hur länge som helst.. men det löser sig alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar