du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 25 mars 2009

dag 3 - onsdag

min strålande idé fungerade! vad var det då? jo, jag skulle ju börjat en ny kurs imon på GU. men jag ringde och tackade nej. jag läser ändå för mycket poäng denna termin så det gör inget alls. så efter denna vecka så läser jag bara två kurser samtidigt, som är det normala. hur skönt som helst! så kommer ta tag i träningen ordentligt och kosten, kan ju inte skylla på tidsbrist direkt eftersom mina två kurser är på distans, haha. förhoppningsvis kan jag även jobba lite mer så jag kanske inte behöver arbeta så mycket i sommar om jag blir kvar på ICA.

håller även på att trixar med med höstens val, får se hur det löser sig..

kommer snart berätta vad jag håller på med i min förändring för det känns som att jag kommer klara det. men hålelr mig ett par dagar till.

tillbaks till hemtentan, har dock lite svårt att koncentrera mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar