du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 25 mars 2009

hemtentor suger

den är inte klar än. 7 frågor på ca 6 timmar. kanske har jag inte vart jätte effektiv med telefonsamtal, jobbsökande mm. men ändå! och så känns den inte så bra heller, max 10 sidor skulle det vara och mina 7 frågor täcker knappt 4 sidor och så är det bara 2 frågor kvar. känns som att det behöver utvecklas.. hatar att skriva långa saker när det inte behövs.
men får göra klart den på fredag efter min andra tenta, måste plugga ekonomistyrning hela dagen imon, känns sådär skoj måste jag erkänna. och det känns liiiite hopplöst men det säger jag inte högt.

kollar SATC och ska snart till jobbet. idag SKA det gå bättre!
man kan ju inte annat än vara glad i detta väder:)

imon blir det även färd till bubblan där jag stannar ett par dagar för tentan, frisören och en tjejkväll på lördag förhoppningsvis :)

jag längtar efter ett besked, helst ett bra men bara ett besked..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar