du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 26 mars 2009

onsdag nästa?

jag är så omotiverad va, helt sinnes.. knappt fått pluggat nåt alls idag vilket inte är bra.
känner bara för att göra ingenting liksom. ska bli så skönt när jag är klar med sista uppgiften som ska vara inne på måndag.

tänkte dela med mig av vad jag håller på med.. jag fastar! använder mig av cambrigde kuren där man dricker tre soppor eller shakes om dagen. jag började ju i måndags och det gick skitbra i början, både måndag och tisdag var lätta. igår var det okej, var mest hungrig på kvällen. men idag, fy, idag är det illa.. är skithungrig hela tiden, kanske därför jag inte kan koncentrera mig? har dock inte vart lika lipig som jag trodde, jag brukar annars börja lipa för ingenting när jag inte ätit på länge, haha. det här ska jag göra i två veckor alltså för att tappa ett par kilo men framförallt krympa min magsäck och sedan göra GI i två veckor för att komma igång ordentligt. är ute och går varje dag men tänker inte bege mig till gymmet under dessa två veckor, klarar knappt tanken av att ta ut mig fullständigt och sen inte få äta.. så promenader it is.
en annan bieffekt är alla toalett besök efter allt vatten man måste få i sig. lite jobbigt men det funkar. och jag tänker på mat ofta, vilket inte är nåt ovanligt för mig men ändå, haha.
är så fruktansvärt sugen på sushi och champinjoner.. och pommes, det hade ju vart drömmen.
men det får vänta!
känner mig lite stolt iaf för att äntligen ta tag i min fysiska hälsa, kanske finns det hopp för beach09 iaf? supervältränad och pinnsmal är inte min grej men några kilo mindre hade ju vart fint.

jobbet igår gick okej, hamnade på hardrock efter där det var hockey. kallt i luften var det där på många sätt. skärp dig.

nej, nu kommer snart Carsten och ska hämta mig för att åka till bubblan. ses där kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar