du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 24 mars 2009

tråkigt värre..

det har inte ens gått två dagar och jag tycker det är tråkigt. försöker plugga men sitter mest och fantiserar, haha! fick mina demopapper idag inför nästa vecka, sitter till och med och drömmer om falukorv, då är det riktigt illa måste jag säga. men det blir bättre om några dagar!

det är verkligen inte kul att plugga idag för jag har så mycket ångest och då blir det bara värre. ekonomistyrningen är tråkig och svår och hemtentan ger mig massa ångest. suck.

pratat med mamma med.. skönt att höra att syrran är precis om en själv i skolan, haha :)


lipat till OTH och gossip, ovanligt..
nä, skärpning sandra, fokusera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar