du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 17 mars 2009

och tankarna går

det är inte alltid så lätt men det blir bättre..

ätit massa god mat och hade velat ta en tupplur i soffan men icke icke.. snart kommer igor, då är det gossip och sen ska jag till jobbet. hoppas banne mig det går bättre idag..

pratade med papps förut :) min skärmvägg var klar, han skulle komma med den nu nån dag.. minnet till min dator ska jag hämta på posten och öisbiljetterna var klara, gott! jag, linda, pappa och janne var ju stammisar förra året så jag hoppas jag får följa med på alla matcher iår med :)

hörde att lisbeth och leif har det gott i thai, är inte alls avundsjuk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar