du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 23 mars 2009

stora läppar?

mamma sa en grej förut. hon tyckte att mina läppar såg så stora ut när jag jobbade i lördags. det berodde på naren säger jag, och pekar på mina nästan friska läppar där naren idag endast består av en röd linje (uuuuur snyggt by the way..).
men det första jag tänkte på var anledningen som jag och mitt hjärta brukar prata om, som hennes mamma alltid påpekade efter en utekväll, haha! saknar min fia, men hej, det är snart april!

är typ klar med min uppgift så ska börja tentaplugga inför fredag tänkte jag, hemtentan läggs ju ut imon så den ska jag göra då..

det går faktiskt bra, bättre än vad jag hade trott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar