du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 19 mars 2009

planer planer planer

tessan rang precis, himla trevligt! var längesedan vi sågs och pratade. hon ville rymma till mig nästa helg och slippa std en stund, jag sa att hon var så välkommen så, hihi:)

fick ett sms av frida och bellabus om lördag också.. "vi tänkte komma in till dig efter sju, så dricker vi lite vin och möter upp killarna på stan lite senare. snygga killar ingår alltså i planeringen!" man kan ju inte annat än gilla dessa två töser.. ska få med frida imon med! trots att våra plånbövker är tomma men hey, vi är ju sugna som F A N ;)

nu rang igor och planerna om ikväll spikades. hockeyn kollas hos mig, blir nog fredrik, igor, kalle och david som kommer hit. jag och killarna, vad annars? och sedan blir det kanske chalmers, får se hur sugen jag är på det.. ska ju upp och köra bil imon eftersom jag fick låna världens bästa fredriks biiiiil :)

först måste jag städa och få på mig anständiga kläder. sen åka till systemet och sedan hämta mina hm-kläder..
ibland är livet bara för härligt!

I: sluta nu, du behöver inte städa, dom vet att du är sådär pryd!
mycket har man kallats ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar