du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 19 mars 2009

saker man inte vill

igår var jag jättelat. jag sköt upp mitt pluggande hela dagen vilket gjorde att det inte blev nåt överhuvudtaget..
men jag gjorde annat!
igor var här en sväng och hjälpte mig med min data, skulle byta ramminnen på den. så vi käka och tjöta en stund. sen kom pappa med min skärmvägg! just nu är den helvit och inte så flashig men ska bolla idéer med linda och se hur vi ska göra. sedan skulle jag städa en stund.. och laga mat.. och testa kläder eftersom jag fick min kjol från stylebystars igår med! den var jättefin.. blir nog en del av outfiten på fredag tror jag. och sen var klockan mycket.

idag har jag en jobbig ångest känsla. jag har så svårt att säga nej vilket gör att jag tar på mig en del saker som jag inte egentligen vill göra. och så måste jag komma på nåt för att slippa undan vilket ger mig dåligt samvete. fy vad hemskt det lät..

börjar mer och mer trivas med det som jag pratade med jenny om igår och därför känner jag allt oftare "låt mig vara, jag vill inte!". inte än iaf.

igår var jag också besviken. men det är så typiskt dig.

frågan är om jag orkar vara duktigare idag? svar ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar