du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 17 mars 2009

solen är tillbaka!

så underbart att vakna till ett rum och dryper av solsken, blir så mycket lättare att gå upp! sitter och väntar på att min lille vän ska få lite batteri i sig så jag kan gå ut och gå en sväng. som min fredrik skrev, "jag tänkte skicka sms när jag vakna så du visste att det var sol men ville inte väcka dig. men ut och gå med dig nu!" då är man ju så illa tvungen ;)

sedan lite frukost och ner till chalmers för att göra lite nytta.
har ju eftermiddagssol på min balkong så längtar tills jag kan testa mina stolar där ute för första gången och bara njuta av lite sol! :)

hoppas eran dag blir great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar