du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 5 februari 2010

tillbaks till civilisationen

nu sitter jag på fröken olssons och väntar på min syster som skulle in till stan idag. fick lämna min nya favoritplats (Ms lägenhet) eftersom det inte finns något internet och skicka in den förhoppningsvis sista uppgiften till mälardalens högskola. senare ska jag hem till mamma och CK, kvällen är dock lite sisådär planerad. anton och bob har samlat ihop ett gott gäng i skärhamn så funderar på att åka dit, gillar dock inte att köra så "långt" när det är halt ute.. jag har blivit en riktigt mes med det där eftersom jag i princip aldrig kör längre. dock fick jag "provköra" Ms bil häromdagen!
M: du har väl kört automat förut?
jag: vad hette det?
jag har aldrig sett han så nervös ;) självklart har jag kört automat sa jag och vågade samtidigt inte fråga vilken som var bromsen eftersom det var så längesedan, haha! men jag hittade rätt med en gång och backade den halvmetern som behövdes och sen var det inget mer med det.

imon blir en riktigt bra dag iaf! vakna hos mamma, mysig frukost, kanske en tur på torget för att kolla födelsedagspresent till moi (jag har mejlat massa bilder på hur den ska se ut men mamma vill ändå att jag ska visa IRL), fika med kicki och sen kommer min prins och nicke till bubblan för att gå på tessans inflyttningsförfest. lovley!

nej, nu ska jag blogg och FB uppdatera mig innan frida kommer. tjing!

1 kommentar: