du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 20 februari 2010

dessa tankar, dessa tankar..

det märks verkligen att jag inte ätit bra idag, känner mig inte jätte happy måste jag säga! dagens uppdrag med lunchen resulterade i en frusen lunchlåda med typ tvåmatskedar pasta och lite äckligt kött, blääää vad det smaka. aldrig mer frysa in sånt! och en upptinad brödbit med en burk makrillfilé på, vilket inte var mycket att hurra för heller. tur att det blir riktigt mat ut ikväll! om det nu blir det vill säga, ska snart ta mig på ett ton ytterkläder och bege mig bort mot linné för att möta det andra. hur ska detta gå? är jättemörkt nu med.. ser inte fram emot när vi ska hem sen måste jag säga. men jag får iaf träffa min prins en stund, det är alltid nåt :)

har rensat lite kläder idag och testat typ alla sommarklänningar i ren protest mot vintern, haha. har nu en jättestor säck som frida ska få titta på innan det går till insamling! det brukar vara riktigt svårt men idag var jag iskall och rensade bra, får passa på när man är på det humöret. (jag stod mest att tänkte att om jag slänger mycket så får man köpa nytt.)

ska ringa snadra imon också och bestämma en dag som hon vill flytta in så att det känns som att det går framåt, det värsta jag vet är mellanlägen och flyttlådor!

hoppas ni får en trevlig snöig lördag och jag känner med alla er som sitter insnöade på tjörn, don't wanna be ya ;) men det är bättre än att ni är ute och kör iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar