du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 20 februari 2010

please dont stay and talk

hej igen! jag går mest och småmyser och rensar lite lådor och sånt men har iaf fått ihop en flyttlåda :) funderar på att gå ner och hämta en resväska och plocka lite kläder men jag orkar typ inte haha. eller en flyttlåda till för att packa ner de mesta köksgrejerna. frågan är vart man ska ställa allting?? jag kommer inte att ta med mig mycket till M eftersom han har köpt allt nytt, medan jag mest har "gamla" saker från pappa och mamma. det mesta är ganska fint så tänkte plocka ihop en "flytta hemifrån" låda till den som lämnar boet först utav nicke, malin och frida haha.

dags att betala lite räkningar och så också när det finns internet, alltid lika kuuuuuuuul....

tjejkvällen blev ombokad så ikväll blir det istället tapas med M, hans syster med pojkvän och nicke :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar