du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 19 februari 2010

insida utsida pytts

just nu sitter jag i skolan och mår halvbra. har jätteont i magen och är super mega nervös inför tentan som går av stapeln om ett par timmar. måste säga att det är ren terror att lägga en tenta kl 12.30, iaf för mig. magen slår ju frivarv liksom.

på tal om frivarv så spenderade jag torsdagsmorgonen på badrumsgolvet. jag har nog aldrig haft så ont i magen, det var helt sinnes. vaknade och mådde illa när M gick till jobbet, gick upp och spydde och la mig sedan på badrumsgolvet eftersom jag inte orkade springa fram och tillbaks. helt sjukt.. skulle mött jocke i skolan men stannade hemma och försökte plugga så gott det gick. vågade att äta lite kräm och dricka avslagen cola, mer blev det inte vilket inte höjde min effektivitet direkt. har vart såhär nu 3 gånger på bara några månader, så ofta kan jag väl inte äta nåt dåligt??

sedan kom det ännu mera snö. jag var dock tvungen att gå upp ur sängen då vi skulle hämta Ms bil och sedan lämna hans systers hos dom i öjersjö. det där med snöiga vägar är inte min grej men det löste sig bra :) troligtvis för att jag inte käkat nåt på hela dagen, jag orkade inte oroa mig.

jag har även upptäckt en ny sida hos min prins sedan vi bor nära inpå varandra. första gången det visades var i måndags med ikea möblerna och igår med hans nya kablar till ljudsystemet. man slutar aldrig förvånas måste jag säga ;) historierna slutade iaf med att baksidan på byrån har en liten skavank och igår så gjordes det sit-ups och armhävningar i ren ilska..

jag kunde äta middag igår och frukost idag men har en jättekonstig känsla i magen, vet dock inte om det är oroa eller vad det är. eller är det detta mellanläge som spökar kanske? btw så har jag nästan alldeles säkert bestämt mig vad jag ska plugga till hösten med.


om ni inte har nåt annat för er så håll tummarna för mig kl 12.30 till 17.30. hur ska detta gå? på ett sätt ska det bli skönt att få gjort denna tenta då jag aldrig har känt mig så osäker i en kurs innan men känner mig inte förberedd för fem öre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar