du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 23 februari 2010

nya tag

helgen är förbi igen och det är redan tisdag! jag var med mamma och frida på thestudio i söndags. hahaha! frida var supersnygg på alla sina foton så hon har fått all fotogenetik i familjen för det var inte lika hett för mig och mamma. men vi skrattade gott iaf :)

igår var det kursintroduktion på ledarskapets villkor vilket jag trodde skulle kännas bättre än den förra kursen.. det gör den lite kanske men tempot är det samma och första boken skall vara utläst tills på torsdag. det är en klassiker, "övervakning och straff" av foucault där de första 100 sidorna beskriver tidernas alla olika avrättningssätt. jättemysigt att läsa, verkligen.. sedan jobbade jag ett par timmar och sedan hem till min prins! vi firade 6 månader igår, helt sjukt vad tiden går snabbt när man är lycklig! jag köpte hem blommor och M överraskade med green day biljetter när de ska spela på ullevi :) :) :) så nu är green day, pink och winnerbäck inbokat i sommar, HUR KUL SOM HELST! :)

idag ska jag plöja genom boken, träffa frida på stan och äta lunch sedan invänta syrran som ska komma och klippa mig och sedan ska vi äntligen på avatar! :) hoppas den är lika bra som alla säger. vi har även fått internet och telefon till lägenheten nu, hur gott som helst! slippa bege sig in till stan bara för att skicka ett mejl liksom. lovley. ska träffa sandra imon och bestämma när vi ska flytta med, och se ifall hon vill låna några möbler.. annars krävs kreativitet hur jag ska göra med dom!

dags att börja läsa, lärarn är benhård på att allt ska läsas noggrant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar