du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 6 februari 2010

same same

inatt mina vänner så blev jag lesbisk, färgade håret svart och klippte det svinkort plus att M började hata mig. sedan kastades jag till en skyskrapa i new york där staden drabbades av en tsunami och jag såg en flicka ramla och dö.nej, jag är inte alls störd.

jag och frida gick på stan en stund igår, vi hittade lite gotta :) hon köpte två par skor, leggings och en skjorta. jag köpte ett par leggings och en t-shirt som blir kvällens outfit! sedan hem till bubblan, stötte på natta på ICA, alltid mysigt och sen hem till mamma och äta god mat. bestämde mig för att åka till skärhamn. tjötade med kicks och veronica men så mycket mer var det inte.. släppte av bob och jimmy på HK och sen åkte jag hem.

drömde massa skit som skrivet och blev inte mycket bättre när jag fick höra Ms läskiga historia från imorse! han kom på en inbrottstjuv i garaget hemma och fick invänta polisen. är bara glad att han inte fick för sig nåt utan gjorde det rätta och inte blev skadad. vet ju inte hur många de var (garaget är megastort) och idag vet man inte vem som har kniv eller vapen! :( som jag sa, "en ny bil kan man få men en ny M går inte att få!"

börjar kurra i magen så ska nog gå upp och invänta mamma och ck som är på gymmet. sen blir det nog torp med mamma och frida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar