du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 25 februari 2010

dimma eller snö?

jickes vad det snöar! man ser typ inte ut.. össnöar, kan man säga så? haha.

har läst de sista 80 sidorna i boken nu och känner mig inte mer förberedd för det då jag hade lite svårt att koncentrera mig.. tankarna snurrade mer kring flytten, planering och den kommande tiden i skolan..

ska försöka få bort det sista nagellacket från igår och sedan ta en skön dusch.

telefonen ringer.
M: trodde du att jag skulle var intresserad av en modellfotografering?
S: haha, har dom redan ringt? jag var bara tvungen!
M: dom frågade om jag kände någon annan som var intresserad så jag gav dom numret till din pappa.

hahahahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar