du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 20 februari 2010

HERRE!!

har precis tagit mig frn gårda till johannberg och det var inte det lättaste måste jag säga. inte en enda spårvagn i sikte så fick ta nån lallbuss bort till centralen och sedan gå till brunnsparken för att invänta nån buss. det känns som att hela stan typ är lamslagen, helt sjukt. GE OSS VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!! men det är inte ofta som man kan gå i centrala göteborg och göra de första skospåren!

ska ivf börja röja här hemma lite och välja tre ombyten inför imon när jag, frida och mamms ska fotograferas. jag som i vanliga fall tycker det är jobbigt att välja ett ombyte, haha ;)

hörs senare! dagens spännande blir att fixa nån lunch när jag inte lagat mat här på cirka tre veckor. mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar