du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 24 februari 2010

fredag mitt i veckan

onsdag idag redan. just nu önskar jag att det fanns nåt sorts piller som man kunde äta när man är hungrig som innehöll allt man behövde plus att det gjorde en mätt. jag har ingen matinspiration för tillfället!!

jag och frida satt och pratade om framtiden igår, strukturerade upp lite planer och liknande. jag antar att det är vårat sätt att överleva dessa sista veckor med kyla och snö. vi är riktiga sommarbarn vi..

beställde hem en jättemysig tröja från blondinbellas klädmärke igår classified igår. en rosa ribstickad (tröjan är inspirerad från ralph lauren tröjorna) och borde användas till våren men jag kan inte vänta ;) syrran fick gå igenom det jag hade rensat från min garderob och hittade lite saker hon ville ha.bland annat mina ljusa favorit jeans från förra våren som inte längre går över mina lår (vad hände där??!) som var toksnygga på henne.. hoppas det kommer en liknande modell igår för dom va great!

ska få i mig lite frukost, sedan börja läsa intensivt inför seminariet imon. ska hem och möta upp sandra i lägenheten och sen sätta mig på chalmers med TP och plugga vidare. hoppas ni får en glamorös onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar