du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 1 februari 2010

it's a bitch

jag har verkligen sett fram emot denna dag men den fick inte bästa starten direkt. drömde sjukt jobbiga drömmar vilket jag brukar göra när jag sover själv.. inte vilka som helst heller utan jag drömmer att nån bryter sig in under natten och allt som tillhör den kategorin. sjukt jobbigt iaf, är supertrött när jag vaknar eftersom jag har legat och spänt mig hela natten.

har kommit till skolan nu iaf i snökaoset, fy vad trött jag är på det. tycker lite synd om M och hans pappa som ska köra runt med släpkärra och hämta massa saker. känns supertråkigt att vara i skolan en sån här dag men jag hoppas att vi löser grupparbetet nu på morgonen och att jag kan gå i pausen sedan på föreläsning! låter som en plan iaf :) imon är min prins ledig och vill vara hemma och hjälpa till då men lär nog behöva åka hit imon också..

idag känner jag mig som ett fruktansvärt måndagsbarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar