du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 15 februari 2010

fröken miss

har precis kommit på att jag missat att anmäla mig till tentan på fredag. fick pratat med nån tant i receptionen men det gick inte att fixa.. förbannat också.. dock trodde hon att det gick att lösa ändå så det får vi verkligen hoppas! skickade iväg ett sms till jocke som också hade glömt så är inte ensam iaf, haha.

sitter och ska läsa igenom en grupps arbete inför seminariet imon, har dock svårt att koncentrera mig här på fröken olssons. mest för att jag och min prins ska åka till ikea om en stund :D ska även försöka att få tag på sandra under dagen som förhoppningsvis vill ha min lägenhet ganska snart så att vi kan bli sambos på riktigt.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar