du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 19 februari 2010

kalkon eller ka..godkänd?

har precis kommit ut från tentan nu. har aldrig haft såhär ont i fingrarna, haha! får hoppas på det bästa helt enkelt för jag har inte jätte motivation att ta upp dessa böcker igen men men. vi får se! känns inte helt hopplöst iaf, kanske kan jag klara mig med liten marginal eller hamna precis på gränsen.

det snöar som skam ute, ska bege mig hemåt tänkte jag och förtjänt slappa en stund på soffan innan det vankas fredagsmys! imon får vi se vad det blir, vi har sagt tjejkväll men det beror på ifall pärlorna från bubblan kan ta sig till stan när det är sånt här väder.

1 kommentar:

  1. annars så tar du dig till bubblan så styr man upp något där, bra ide ;)

    SvaraRadera