du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 28 februari 2010

nattligt

är supertrött och ska slumra till vampire diaries (trots att jag drömmer sjukt efter det.....................) men M är kvar på stan och jag har så förbannat ont i magen att jag måste tänka på nåt annat. jag har käkat typ mirakelpiller i sisådär 5 år kanske men på sistonde tid så får jag bra ont i magen ibland, kanske beror de på dom?

annars? spanien är bokad med min prins och min pärla och hennes prins, 10-20 juni, underbart!!! jobb igår och idag.hem och stressigt byta om inför kvällen, först middag på elite och sedan lorensbergsteatern. var riktigt underhållande, the producers :) sedan ett par drinkar på loccatelli innan de andra begav sig hem och M skulle möta upp sina lumparpolare på trädgårn som för övrigt lånar mitt place idag, bara bra att en används!

nej, godnatt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar