du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 15 maj 2010

världens bästa sambo

godmorgon! jag tycker livet känns ganska orättvist närklockan ringer halv sex en lördagsmorgon, ställde om till halv sju vilket kändes lite bättre men inte helt okej. jag älskar att plugga och jag älskar att jobba men båda två samtidigt hatar jag. känner igen stressen som förpestade hela min vår och höst 09.. men som sagt, det är bara ett par veckor kvar nu med skolan och sen är det bara jobb i några månader, väldigt skönt!

vi har börjat med ett nytt system på avenyn som gjorde att jag var super trött när jag kom hem men då väntade världens bästa sambo med trerätters. han är så underbar min prins! :) han bjöd på löjromstoast, kött och potatisgratäng och glass. mums! vi hade lite fredagsmys innan jag hann plugga en stund innan läggdags.

upp tidigt idag, har filat på vår diskussionsdel och skickat till mattias som ska fortsätta under dagen så får jag fortsätta ikväll efter jobbet. ska till landvettar och jobba idag så jag tror dagen kommer att gå fort :) ska testa flygbussen för första gången!

jag har även vart sjukt duktig det sista och inte beställt hem några kläder. ingenting! behöver egentligen köpa lite nytt smink men har lyckas undvika det också. den största fördelen med att jobba är att man inte gör av med några pengar på dagarna, haha. men nu kliar det verkligen i fingrarna tydligen så har nelly och bubbleroom fått in massa nya fina klänningar.. SKITJOBBIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar