du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 24 maj 2010

är det dags nu?

typ så kände jag när Ms klocka rang idag. efter en härlig helg så är det dags för verkligheten igen så ska skriva klart min opponering för att sen bege mig bort till skolan och förhoppningsvis se ett slut på denna uppsats process.

tillbaks till helgen! i lördags kollade vi in göteborgsvarvet på lindholmen, helt sagolikt varmt, massa folk och vinet var kallt. underbar stund på dagen! sedan åkte vi hem, duschade och käkade innan lite annan folk trillade in. vi hade det mysigt på balkongen begav oss sedan bort till park lane där vi stannade nån timme då varken jag eller M uppskattar själva utgången under en kväll och M var väldigt anti i lördags. MEN! som ett resultat av hans skepsis mot kulturen där inne så fick jag med han till dansgolvet en stund, första gången på ja, 9 månader är det väl nu? haha :) det var iallafall en toppendag med massa gott sällskap, får göras om snart igen!

igår var det mindre kul, min prins var soffliggande och jag försökte plugga vilket inte gick så bra som det borde. därav den tidiga timman idag.. men som sagt, inte långt kvar nu. hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar