du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 31 maj 2010

efter ett kort morgonmöte så är jag i skolan igen. förhoppningsvis för sista gången denna termin. känner tat jag börjar bli sjuk, ska ringa läkarn i eftermiddag om inte halsen blir bättre så jag kan få medicin innan vi drar till spanien.

för övrigt så var helgen toppen, vilken den oftast brukar vara när jag och min prins spenderar tiden tillsammans :) spelkväll i lördags och sedan HK en sväng, det var nice. morsdag fika hos mamma igår innan vi åkte till bovall för att käka middag med Ms familj. i bilen hem så fick jag en sån lustig känsla, typ "får det verkligen vara såhär bra?". en sorts trygghet börjar slå sig till ro på det privata planet, så länge jag har min fina sambo så spelar det inte så stor roll, allt annat löser sig. och knäpp som jag är så går jag mest och oroar mig för att nåt dåligt ska hända för att få ner mig på jorden, att det inte är okej att vara så nöjd när man "bara" är 22.

jaja, dags att börja läsa så att man kan gå hem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar