du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 10 maj 2010

efter en lång dag i skolan så har jag tatt en skön dusch och ska snart bege mig tillsammans med min prins bort till bergakungen för att se på iron man 2. kan säga att vi var 3 mot 1 så jag förlorade men men, så kan det vara! på grund av mycket skola och jobb så får ni har överseende med dålig update. drycga en vecka kvar till uppsatsen ska vara inne och tredagars jobbhelg väntar så blir lite tufft nu det sista. men i juni blir det inte mycket jobb vilket är super super super kasst för ekonomin typ hela sommarn men det ska bli skönt att få koppla av skolan och vara ledig på riktigt. och snart blir det spanien med, en månad idag tror jag?? :)

helgen var för övrigt toppen, lördagen blev lyckad med många skratt och lite kryptisk dans på push eftersom alla stekare kollade konstigt på oss. tydligen dansar man inte på push men det ignorerade vi ;)  efter lite vel så kom vi äntligen hem, M hämtade mig på avenyn så jag slapp åka själv, väldigt uppskattat! somnade som två stockar i soffan efter lite nattasnack, och sov ända till ett på söndagen vilket gav oss lite panik.. spenderade mesta delen av dagen i samma soffa, snacka om menlös dag. men så länge M är nära så spelar det faktiskt inte så stor roll :)

nu ska vi möte nicka och emmy på bergakungen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar