du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 14 maj 2010

godmorgon! igår så var vi hos papps och linda för att träffa min faster och mina tre kusiner och dess barn som jag inte har träffat sen jag var, tja 6-7 år kanske? lite stelt tänkte jag först men alla var verkligen supertrevliga och jag är så glad att "upptäcka" nya släktingar då vi aldrig har haft en stor släkt. linda lagade god mat, käkade glass till efterätt och trivdes. vi svängde upp till mamma innan vi åkte hem igen, var längesedan jag kramade henne.

det är slutspurt i uppsatsen och många dagars jobb så det är inte så mycket tid över till annat måste jag säga. ge mig 3de juniii!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar