du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 5 maj 2010

toblerone

alltså det är en grej som vi måste tala om. valet 2010. jag får gåshud och mår illa varje gång jag läser om de rödgrönas politik i tidningarna. om mona sahlin blir statsminister så känner jag.. ja, vad känner man? tomhet? sorg? en ilska mot svenska folket som inte kan se helheten? de rödgröna är bakåtsträvande tycker jag. kanske säger de ett par bra saker, kanske är det blåa inte helt perfekta men jag håller tummarna varje dag för att det inte ska bli en rödgrön regering.



det finns ingen som är perfekt. alla gör sina misstag. men skam, vi kan inte ha mona sahlin som statsminister!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar