du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 7 maj 2010

friday i'm in love

godmorgon! första gången på länge som jag inte ställde klockan, gott. jag och M slocknade ganska gott efter gårdagen, han hade en kaos dag på jobbet och sedan massa liv hemma :) frida kom förbi och klippte mig, väldigt snällt! idag ska jag mest plugga, städa upp här hemma och ta en promenad bort till systemet, eller ja, ska försöka hitta det. funderar på att ta cykeln, undra om jag vågar? haha. håller tummarna för att min prins kanske kommer hem lite tidigare. mysa med lite mat och sedan åka bort till emmy som fyllde år i veckan. blir en lugn kväll för min del eftersom det är jobb imon. dags att pallra sig upp iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar