du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 16 maj 2010

nu har jag gjort mitt denna morgon och ska käka lite innan jag dör av hunger och sen bege mig bort till jobbet. idag ska jag vara på frölunda torg serni, var längesedan jag var där måste jag säga!

är lite skakis efter bråket inatt, trodde nån blev våldtagen på gården så som hon skrek men det kom uppifrån. min prins rang polisens 11414 (?) nummer men dom var lagom intresserade.. det värsta är att det inte är första gången jag vaknar utav deras bråk.

kul att man längtar hem innan man ens har gått hemifrån, haha. fick precis ett mongo sms av mitt hjärta, han är bra störd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar