du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 6 maj 2010

ännu en gång sitter jag i skolan och väntar utan att någon kommer, sjukt irriterande. det är inte okej att bestämma träff klockan 11, sedan skicka ett sms 11.40 och säga att vi möts 12.50 istället. hallå, vart är logiken? jag hatar att vänta på folk, det är det värsta jag vet för jag är aldrig sen i nåt sammanhang. om det inte hade vart för handledarmötet så hade jag dratt nu men får slå ihjäl en timma till innan det är dags för det. vad är det med killar och kommunikation, missar ni nån hjärncell som gör att ni inte kan hantera planering? SHIT! sen så är det pinsamt att komma till handledaren utan att vara ihopsnackade då vi bytte teoretisk inriktning i veckan liksom.


en ljuspunkt är iallafall att min guldis rang och sa att hon kommer till stan i eftermiddag och svänger förbi oss för att klippa mig. NICE! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar