du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 17 maj 2010

mental förberedelse

sådär ja, klockan rang klockan 4, bara att gå upp och köra min prins till jobbet eftersom han ska åka till stockholm i eftermiddag. känns för jävla trist att han ska vara borta ett par dagar men men. tänkte slänga på mig lite kläder och smink och åka bort till skolan, lär bli en lång dag idag men det är okej för vi är nu i slutspurten med uppsatsen. sedan blir det hem och laga min favorit rätt, flygande jakob som M inte är förtjust i. blir min mat i tre dagar, gäller att passa på!

dags att röra på sig. hoppas ni har en underbar måndag. själv tycker jag att det är förbannat gott att helgen är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar