du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 31 maj 2010

802

tja, vad har jag åstadkommit denna dag?
- morgonmöte på jobbet
- snabbis i skolan, ensam
- sushi lunch framför SATC boxen (med tillhörande tupplur)
- bokat läkartid imon
- lagat och ätit tacos på balkongen
- fixat en playdate med M och TP och ipaden. hann se ett flertal SATC avsnitt under denna date haha
- pluggat till csi och roast på berns medan min sambo somnat som en stock på soffan

en helt okej dag helt enkelt. hoppas jag får medicin imon så att jag blir piggare och slipper det dova i halsen. för övrigt så är jag och min prins lediga tillsammans imon och har inget planerat förutom läkarn vilket inte har hänt på jag vet inte hur länge? ska bara fixa det sista på uppsatsen under eftrmiddagen (känns som att jag har sagt det ett par gånger nu va.........? på grund av situationen så är det så)

och på grund av tuppluren har jag lite svårt att sova så tror det blir lite SATC igen. tänkte kolla hela säsongen och filmen innan tvåan nästa vecka :)
sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar