du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 5 maj 2010

efter ett snabbt möte med chefen (som inte var nåt att oroa sig för med tanke på att jag jobbar ganska lite) så begav jag mig ut på stan för att leta present. har fixat en grej sen några veckor tillbaks men det är ju så kul att shoppa och att köpa presenter :) :) mötte upp TP som gav mig bra inspiration och sen käkade vi lunch innan jag åkte hem. har hunnit dra igenom både OTH och 90210 och pluggat. mycket effektivt. känns som att vi har kommit på en bra grej nu, ska ha möte med vår handledare imon så hoppas han tycker likadant. så efter det är det bara att börja skriva ordentligt isåfall.

körde med jeansjacka idag, hur nice var inte det? och papps ringde och frågade om vi skulle med på ÖIS match idag med, blir första för säsongen. mot landskrona, kan bli riktigt bra.

med tanke på nattens konstiga drömmar och den tidiga timmen imorses så är jag ganska trött. blir nog att slappa en stund innan min prins kommer hem. och på lördag vankas det tjejkväll, ser jag verkligen fram emot! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar