du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 21 mars 2010

söndagsmys

nu är min prins hemma, dags för söndagsmys med district 9 :) har storhandlat så vi får mat i veckan, känns ganska gott att det är löning på torsdag, väldigt välbehövligt måste jag säga. även satt upp mig på mer jobb i april, det är bra! speciellt den helgen som M åker till kina, det är riktigt nice.

det enda jag inte fått gjort idag är att plugga vilket inte är jättebra.. men det får jag lösa under morgondagen helt enkelt. jag fattar inte grejen att läsa 8 arbeten noga och komma med kommentarer, hade det inte räckt med ett par eller nåt? jickes!

jag är så glad att jag har min prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar