du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 19 mars 2010

nu är det helg!

nu har jag mejlat in mitt pm som är en kompletteringsuppgift för att jag var sjuk för ett par veckor sen. nästa gång ska jag spela in när jag spyr samtidigt som halsmandlarna är stora som pingisbollar och se om lärarna fortfarande vill ge kompletteringsuppgifter? sug på den! blev lite copy&paste från diskussionsforumet och ren översättning från den engelska kursboken här och var men får hoppas att det räcker..

har fortfarande inte duschat, sitter här och är jätte äcklig så ska nog hoppa in i duschen snart. min prins rang precis och ska ut på äventyr efter jobbet så behöver inte stressa. han ska bort till svenska hem som förhoppningsvis löser stolproblemet idag, annars får vi börja leta någon annanstans!

jag har även pratat en stund med CK idag som berättade att mamma och guldis har det bra, jag får dock inte tag på nån utav dom. skickade ett mejl till pappa igår som jag bad han fundera över och sedan ringa och diskutera det med mig (angående mitt skolval till hösten) och som vanligt har han rätt och jag håller fast vid mitt val som jag typ har gjort. anledningen till velet är ett brev jag fick hem igår (här kan ni läsa mer) men tror inte att det är något för mig. men för en sekund var det skönt att tänka att det bara skulle vara ett år kvar. men som jag sagt ända från början, ska jag plugga så ska jag plugga ordentligt! och det är väl inte så tokigt att gå ut med en 5årig masterutbildning? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar