du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 26 mars 2010

:(

inatt har jag drömt så knepigt och känslan är riktigt påtaglig. usch! det är ju ändå fredag liksom, låt mig va..
jobbet igår gick bra, skönt att sluta tidigt. idag börjar jag senare och slutar vid 8, men lika bra är det eftersom jag ska jobba hela dagen imon också. jag längtar tills på söndag när jag får träffa mamma och ha lite kvalitetstid. som sagt är det mycket som snurrar i huvudet.

var även på uppstart med mentor.se igår, var as nervös men det var nice! kul att det börjar på riktigt. med hänsyn till projektet kommer jag dock inte skriva mycket om det med tanke på att det bara inte innefattar mig liksom. men fråga gärna när vi ses om ni vill.

har köpt lite nytt onödigt dyrt smink som jag ska testa idag, lär bli dagens höjdpunkt haha. M ska iväg med ett gäng killar på en fest tur till danmark över kvällen så han lär väl stolpa in inatt nångång. han fick även shoppat lite när han väntade på mig igår, röda bralls! han är toksnygg i rött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar