du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 19 mars 2010

regn regn regn!! :) :)

eftersom min i-pod är urladdad och på laddning så får jag vänta innan jag beger mig ut i regnet och bort till sportlife. städade lite i kaos lådan och hittade Ms förra telefon som har har erbjudit mig att låna när min håller på och krånglar. jag har inte så mycket för mig just nu så jag tänkte att jag skulle testa, en nokia e71 är det. för det första så har jag inte haft nokia på många år så var tvungen att googla fram en bruksanvisning för att förstå hur man sätter in sim-kortet. sen slog jag fel pinkod två gånger eftersom knapparna är pyttesmå. tillslut kom jag in på menyn och fick tryckt fel ett antal gånger innan jag snabbt stängde av den och tänkte, nej, hellre en småkrånglande sony ericsson än en fungerande nokia!

tack men nej tack, mina fingrar och naglar gör det omöjligt.

även om den inte alltid är perfekt så får den stanna ;) enligt hemsidan är den en w9601i.

varför inte bara köpa en ny kanske ni undrar, eftersom den får sina spel ibland? för att jag kan komma på tusen saker som jag hellre lägger pengar på än en ny mobil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar