du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 22 mars 2010

börja dagen med lite shopping

godmorgon! inatt drömde jag tråkiga drömmar, vilket sätter sig i humöret. så jag klickade in på ellos.se och beställde hem två par shorts, ett par chinos och ett par frank dandy trosor. 4 saker under 500 spänn med tanke på de rabatterbjudanden som fanns. strålande!

nu är nästan all snö borta, hur gott som helst. får hoppas att temperaturen går upp snart också :) hade tänkt att bege mig bort mot sportlife idag men troligtvis ska våra stolar levereras idag så får vänta tills jag vet mer om det. sen måste jag plugga också. har fortfarande löjlig träningsvärk i bena som tillsammans med den otympliga lånesoffan vi har skapade ett skrattanfall igår, haha. och filmen var ingen höjdare heller för den delen. lite frustration som togs med in i sömnen, NOT GOOD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar