du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 16 mars 2010

gossip gossip gossip

låååång dag känns det som. jobbet gick bra, dagens tema var GI då en ny grej startat. även om jag inte är jätteduktig så är jag ändå inne på rätt spår vilket är bra. sedan mötte jag upp TP, åkte hemåt och beställde thai och kollade på nya gossip. efter det var det dags för lite riktigt gossip, så som bara vi kan, haha! sjukt äckliga bilder finns fortfarande i mitt huvud..

sedan fick jag äntligen pratat med my man som är i stockholm. han är så fin och duktig. och imorgon kommer han hem, yay! :)

klockan börjar bli mycket, ska läsa igenom ett arbete inför imon och sedan somna så gott det går. hoppas på några timmar i skolan på förmiddagen imon och att vi kanske kan vara klara efter det :) great! hade vart as nice att få några lediga timmar för att börja spåna på projektarbetet och göra vår bostad tip top innan M kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar