du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 15 mars 2010

law abiding citizen

idag åker my man till stockholm i ett par dagar :( vi hade en bra diskussion igår som gör att jag bara vill ha honom nära hela tiden (mer än vanligt..)
vi såg en as bra film igår som jag varmt kan rekommendera! tack guldis för tipset. "law abiding citizen", sjukt bra!!

jenny och alex var här på en fika igår för att kolla in vårt place. det var mys! sedan fick jag färgat håret, syntes inget för men idag är det mycket bättre, fått en mer guldton på hela håret plus att utväxten ser bättre ut.

nu ska jag iväg till skolan där vi ska börja på grupparbetet på riktigt och sedan ska jag bort till allum och jobba några timmar. får se om jag hinner springa bort och pussa på min prins innan jag börjar :) blir en lång dag helt enkelt. dags att packa ihop de gula kläderna och bege mig bort mot handels..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar