du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 20 mars 2010

en oplanerad dag

godmorgon!

igår hade vi lite mys med räkor och sånt, sedan kom nicke efter jobbet och vi slappade alla 3 framför tv:n. en lugn och skön fredag.

idag har jag lite träningsvärk i ryggen men det är lugnt, så ska käka upp min lilla frukost och bege mig bort mot gymmet idag igen. undra om jag har slagit i huvudet eller något? haha. har hört att herr börjesson ska befinna sig därborta med, alltid trevligt med sällskap! har inte sett han på typ månader..

sen har jag inga planer what so ever. M jobbar, frida är inte hemma, mamma och dom är bortresta och igor är i skärhamn. det vill säga alla mina säkra kort gör annat, haha. vad hittar man på själv en lördag? vi får se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar